سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اخراج بازیکن در دقایق آخر غیرمنتظره بود.شاید داوری می خواست بازی را بیشتر کنترل کند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران،علی دایی پس از تساوی یک بر یک مقابل نفت تهران در نشست خبری گفت: بازی امروز با نفت برای شروع کار، دستگرمی خوبی  بود. در نیمه دوم موقعیت‌های ما بهتر بود و فشار زیادی را روی دروازه نفت آوردیم اما از موقعیت‌های‌مان نتوانستیم استفاده کنیم . به مرور بهتر و هماهنگ تر می شویم.با تیم دسته و پا بسته‌ای بازی نداشتیم و آنها نماینده ایران در آسیا هستند و مقابل یکی از تیم‌های قدرتمند لیگ بازی می‌کردیم. یک سه امتیازی را با یک امتیاز عوض کردیم.  نفت هم شرایط مشابه ما دارد آنها هم یک امتیاز گرفتند.
 
سرمربی پرسپولیس در مورد مسایل داوری و اینکه یکی از بازیکنان نفت با دست به توپ ضربه زد گفت: ابلاغیه دادند نمی‌توانیم در مورد داوری صحبت کنیم.اما در بازی ایران و آرژانتین بازیکنان و مسئولان ماچقدر به داوری اعتراض کردند. آقایان این همه به داور ایران و آرژانتین اعتراض کردید، اگر شما اعتراض نمی‌کردید می‌توانستید این توقع را داشته باشید که ما هم اعتراض نکنیم .
 
دایی در  ادامه گفت: باید کلاس‌های آموزشی قوی با مدرسان بزرگ برگزار کنیم و با این کلاس ها می‌توانیم سطح داوری‌مان را بالا ببریم.

وی اظهار داشت:مگر دیکتاتوری است که نباید درباره داوری صحبت کنیم پس قضاوت را به عهده مردم بگذارید آقایان اول خودشان به قانون احترام بگذارند و بعد از دایی بخواهند به قانون احترام بگذارد.
 

برچسب ها: لیگ ، برتر ، خلیج ، فارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
قرمز عشقمه
۰۴:۰۲ ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
ای خدا باز لیگ شروع شد و دایی اعتراض هاش به زمین و زمان شروع شد,آقای دایی کم کاری و فقدان دانش مربیگریت رو گردن این و اون ننداز چرا تیم رو طوری میچینی که گیر همین یه پنالتی باشی که داورها بگیرن یا نگیرن؟آخه این شد سیستم این شد بازی؟تا کی 4-2-3-1 ؟به قول حشمت فردوس متخصص سیستم تیم عوض کن تهاجمیش کن متخصص, دلیل تعویض دقیقه ی 90 نوری و طارمی چی بود,تیمت جلو بودو میخواستی وقتو تلف کنی و نتیجه رو حفظ کنی آقای متخصص؟
United States of America
سجاد
۰۰:۴۱ ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
واقعا آقای دایی دیگه شورشو در آورده.همه ی مربیان لیگ با هم به اندازش به داوری اعتراض نمیکنن.کم استرس به داوران زحمتکش وارد کن
آخرین اخبار